» » استفاده بیش از حد لبتاپ از پهنای باند اینترنت + پاسخ

مهرگان
 
 
 

استفاده بیش از حد لبتاپ از پهنای باند اینترنت + پاسخ

26 فروردین 1392

استفاده بیش از حد لبتاپ از پهنای باند اینترنت

سوال : سلام. به تازگی لپ تاپی خریدم با سیستم عامل ویندوز 8. وقتی به اینترنت نتصلش میکنم..مشخصه که داره کلی اطلاعات دانلود میکنه و حجم ترافیک ای دی اس ال منو کم میکنه...چکار کنم که این دانلود ها متوف بشن؟ اصلا چه برنامه هایی رو داره دانلود میکنه؟ مدل لپ تاپم sony vaio هست. مرسی.

پاسخ : با سلام
دوست عزیز، اولا بررسی کنید که آپدیت اتوماتیک ویندوز، یا آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس و یا آپدیت نرم افزارها فعال نباشد و آنها از اینترنت شما استفاده ای نکنند. ثانیا نرم افزار DU Meter 6.05 Build 3768 را دانلود و نصب نمایید. سپس روی آیکون برنامه که کنار ساعت ویندوز روی تسکبار میاد، راست کلیک کنید و گزینه View network connections رو انتخاب کنید. توی پنجره ای که باز میشه، به تب Open TCP Connections رفته و ببینید کدام برنامه ها در حال استفاده از اینترنت شما هستند.

آدرس دانلود: http://dl2.soft98.ir/soft/DU.Meter.6.20.Build.4628.rar
پسورد فایل فشرده: soft98.ir

بعد از نصب نرم افزار رو اجرا نکنید فایل Patch رو در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و سپس اجرا کنید.

نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد. این امکان بیشتر از همه بدرد کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.

موفق باشید

پرسش و پاسخ

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید