» » مشکل دیر بالا آمدن ویندوز + پاسخ مناسب

مهرگان
 
 
 

مشکل دیر بالا آمدن ویندوز + پاسخ مناسب

26 فروردین 1392

دیر بالا آمدن ویندوز + پاسخ مناسب

سوال :
میکشه تا ویندوز بالا بیاد در ضمن اون آرم ویندوز که همیشه اول میومد واون صفحه آبی که wellcomتوش نوشته بود را نشون نمی ده
مشکل از کجاست؟

پاسخ :

دوست عزیز، برای رفع مشکل، کارهای زیر را انجام دهید:
- به Control Panel بروید و روی User Accounts کلیک نمائید. سپس گزینه ی Change the way users log on or off را کلیک کنید. در صفحه ی بعد هر دو گزینه ی موجود را تیک بزنید و سپس دگمه ی Apply Options را کلیک کنید و سیستم را ریست نمایید.
- در منوی استارت در قسمت Run یا در کادر سرچ، عبارت msconfig را تایپ کرده و Enter بزنید. سپس در تب startup تیک کنار اسم برنامه ها را بردارید و OK نمایید و سپس سیستم را ریست کنید.
- درایو ویندوزتان را خالی تر کنید.
- نرم افزارها و بازی های سنگین نصب شده را Uninstall کرده و روی درایوی بغیر ار درایو ویندوز نصب نمایید.
- آنتی ویروستان را موقتاً غیرفعال نمایید؛ ممکن است اسکن خودکار آنتی ویروس در موقع بالا آمدن ویندوز فعال باشد و بهمین دلیل سبب مشکل می شود.
- بجای Shut down کردن سیستم، از Hibernate برای خاموش کردن سیستم استفاده نمایید.
- در منوی Start عبارت gpedit.msc را وارد کرده و Enter بزنید. در پنجره Local Group Policy Editor از پنل سمت چپ مسیر زیر را طی کنید:
Computer Configuration > Administrative Templates > System > Troubleshooting and Diagnostics > Windows Boot Performance Diagnostics
اکنون از قسمت سمت راست پنجره، بر روی Configure Scenario Execution level دوبار کلیک کنید.
در پنجره جدید، گزینه Enabled را انتخاب نمایید. همچنین اطمینان پیدا کنید در قسمت Scenario Execution Level گزینه Detection, Troubleshooting and Resolution در حالت انتخاب باشد. اکنون بر روی دکمه OK کلیک کنید. ویندوز را یکبار Restart نمایید. اکنون Windows Boot Performance Diagnostics فعال بوده و به تشخیص و حل مشکلاتی که باعث کندی بالا آمدن ویندوز می‏شود می‏پردازد. دقت نمایید برای این که Windows Boot Performance Diagnostics به درستی کار کند، بایستی سرویس (Diagnostic Policy Service (DPS در محیط ویندوز فعال باشد. برای اطمینان این قضیه:
در منوی Start عبارت Services را تایپ کرده و Enter بزنید. در پنجره باز شده Diagnostic Policy Service را یافته و اطمینان پیدا کنید وضعیت (Status) آن بر روی Started قرار گرفته است.

پرسش و پاسخ

<
25 آبان 1392 07:16

جعفر

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
باسلام خدمت شما هموطن گرامی ودلسوز
بنده برای دیربالا آمدن ویندوز سون کامپیوترم طبق فرمایش شما از طریق کنترل پنل به user accounts وارد شدم ام متنی بنام change the way users logon or off رارویت نکردم لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر فراوان ازشما

<
19 مرداد 1393 10:36

مرتضی

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
ویندوز من که اصلا توی همون قسمتی که ارم ویندور میاد با هزار بدبختی میره تو قسمت پسورد.بعد از پسورد هم یه چند دقیقه طول میکشه تا بالابیاد.وقتی کلیک راست میکنی کزینه یrefresh رو بزنی هنگ می کنه.نه ویندوز اپدیته نه انتی ویروس.ریپایرش هم کردم ولی فایده نداشت.امید وارم شما بتونین یه کاری واسش کنین.خواهش میکنم

<
14 شهریور 1393 21:43

تهیم

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
سلام .من گرافیکم 2گیگ و رم 4گیگ ولی بعضی بازی هارو یه خورده کند انجام میده

<
12 آبان 1393 22:52

میلاد

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
سلام. یه فایل wordدارم که در هنگام کار با فایل خیلی کند کار میکنی هر دستور را در حدود یه دقیقه انجام میده .این فایل روکلا خودم تایپ کردم این مشکل از حدودا در اواسط کار با فایل بوجود آومد حالا من نمیدونم مشکل چیه میشه راهنمایی کنینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید