» » واکنش وزير اطلاعات به برخي اظهار نظرهاي انتخاباتي اخير

مهرگان
 
 
 

واکنش وزير اطلاعات به برخي اظهار نظرهاي انتخاباتي اخير

13 اردیبهشت 1392


کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می‌کند در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است

وزیر اطلاعات بدون نام بردن از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی ، با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می کند و می گوید "من گفتم، من بیانیه دادم" در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در نوزدهمین همایش سراسری هیئت رزمندگان اسلام که صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در دو سطح راهبردی و تاکتیکی سناریوهایی را علیه انقلاب و نظام طراحی کرده‌اند ابراز داشت: در سطح راهبردی دشمنان سعی می‌کنند با تبدیل کردن انتخابات به فرصتی برای براندازی نرم به هدف اصلی خود در سرنگونی نظام دست یابند.

وی ادامه داد: هدف میانی آن‌ها نیز نفوذ در بدنه قدرت و پیگیری مطالباتشان از طریق گروه‌های داخلی همسو با آن‌هاست که این مورد کار ما را در انتخابات سخت می‌کند، دشمن و استکبار از اول انقلاب دو استراتژی را دنبال کرده است، یکی براندازی نظام که در دوران دفاع مقدس در آن به بن بست رسید و دیگری تغییر رفتار در مسئولان بود و در جاهایی نیز از آن جواب گرفت.

وزیر اطلاعات با تاکید بر تغییر رفتار مسئولان در دوران سازندگی اظهار داشت: دیدیم که این تغییر رفتار توسط آقایان و فرزندان آن‌ها به کجا رسید و امروز همان اشخاص به دنبال منجی سازی از خود هستند. در دوران اصلاحات نیز تغییر رفتار چه بر سر انقلاب و نظام آورد و باید بدانیم که این استراتژی همچنان توسط دشمن دنبال می‌شود.

مصلحی با بیان اینکه در سطح راهبردی هدف حداقلی دشمن از بین بردن مشروعیت نظام است، تصریح کرد: مشروعیت‌زدایی از نظام اسلامی در فتنه 88 با گفتن تقلب آغاز شد و آن‌ها می‌خواستند با این کار و به دنبال آن مشغول سازی در کشور به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: در اطلاعاتی که از سرویس‌های جاسوسی غربی و آمریکا به دست آوردیم، آن‌ها قائل هستند با ایجاد فشار و مشغول سازی در کشور تعادل جامعه را از بین ببرند. تحریم، تورم و طرح تقسیمات کشوری از همین رویه است، در نظر سنجی‌های صورت گرفته 15 درصد مردم گرانی‌ها را بر اثر تحریم دانسته‌اند و این یک واقعیت است.

وزیر اطلاعات افزود: در سطح تاکتیکی از منظر آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی در انتخابات 92 این راهبرد پیگیری می‌شود که مسئولان وادار به قبول کردن اشتباهاتشان شوند و با این ترفند می‌خواهند به اشتباه محاسباتی و موضع گیری‌های رهبری و نظام خدشه وارد کنند؛ دومین تاکتیک ایجاد تغییر نگرش در جامعه نسبت به گفتمان امام و رهبری است.

مصلحی با تاکید بر اینکه شرطی کردن اقتصاد کشور به نتیجه مذاکرات از جمله این نقشه‌ها است گفت: آن‌ها همچنین به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، انتخابات باید در کمال آرامش برگزار شود و این خواسته رهبری و مردم است و ما نیز بر روی این مسئله کار کرده‌ایم، انتخابات مجلس نهم در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، انتخابات ریاست جمهوری نیز همین است و ما به دنبال این هستیم که در کمال آرامش این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: تاکتیک چهارم دشمن، بی ثبات سازی اجتماعی و فرهنگی است و طرح مسائلی همچون تقسیمات کشوری در چنین شرایط حساسی در کشور و تبدیل شدن برخی روستاها به شهر و به جان هم انداختن مردم از جمله این اقدامات است که نسبت به اجرایی نشدن آن تذکرات جدی داده‌ایم. وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به گسترش گرانی‌ها از 22 بهمن سال گذشته و توطئه دشمن برای فشار به مردم و وادار کردن آن‌ها به خروج از صحنه حمایت از نظام و انقلاب ابراز داشت: آقایانی که پشت فتنه بودند، امروز می‌گویند کشور در بحران است و باید آن را از بحران نجات داد.

مصلحی با تاکید بر اینکه گفتمان امام و رهبری دولت نهم و دهم را شکل داد و موجب شد بسیجی‌ها وارد میدان شوند تصریح کرد: اگر امروز عده‌ای توجه به گفتمان را کنار گذاشته و مسیر خود را پیش گرفته‌اند نباید کل گفتمان را مورد هجوم قرار داد.

وی ادامه داد: در بحث مسکن مهر اگر حزب اللهی‌ها نبودند به هیچ عنوان این کار شکل نمی‌گرفت، اگر یک نفر دچار مشکل شده نباید گفتمان را زیرسئوال برد. این گفتمان امام و رهبری بود که موفقیت‌های دولت نهم و دهم را شکل داده و در دولت‌های گذشته نیز اگر نقاط قوت بوده در تبعیت از این گفتمان کسب شده است.

وزیر اطلاعات تشکیک در سلامت انتخابات، طرح انتخابات آزاد از سوی دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و طرح آن در داخل کشور توسط برخی افراد را از جمله برنامه‌های پیش روی دشمن برای انتخابات دانست و گفت: گذشته از این موارد نباید از تجهیز و سازماندهی بدنه اجتماعی فتنه در کشور غافل شد، هم افزایی و ائتلاف بین مخالفین درون و خارج از کشور نیز به شکل بی سابقه‌ای صورت گرفته است، ایجاد فشار اجتماعی به نظام با فشارهای اقتصادی و طی آن شکل گیری حرکت‌های اجتماعی در اعتراض به این فشارها نیز از برنامه‌های دشمن است.

مصلحی گفت: بحرانی نشان دادن وضعیت کشور توسط فتنه گران و مخالفین، القای مذاکره با آمریکا و تنش زدایی به عنوان تنها گزینه موجود برای حل مشکلات کشور، سیاه نمایی اوضاع کشور و هیجانی کردن رفتار اجتماعی مردم، تخریب نامزدهای همسو با نظام و تخریب چهره بسیج و سپاه و دیگر مجموعه‌های پای کار انقلاب برنامه‌ دیگر دشمن است که در داخل نیز توسط برخی افراد دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: هجمه علیه مقام معظم رهبری و القای دخالت ایشان در انتخابات، القای یاس در مردم نسبت به نظام و نهایتاً منجی سازی از یک فرد که خود سامان دهنده این نابسامانی‌ها است، برنامه‌ای است که فتنه گران برای روی کار آمدن طراحی کرده‌اند، حال باید پرسید چه کسی منجی نظام است؟ در این نظام تنها منجی ولایت است، این حرف فقط به معنای زدن ولایت و منجی سازی کاذب است.

وزیر اطلاعات افزود: کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث 88 اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است و اگر به واسطه برخی ملاحظات مانند آن دو نفر با وی برخورد نشده و آزادی عمل دارد امروز طلبکار نظام نباشد. امروز امر به وی مشتبه شده و می‌خواهد چهره فتنه را تطهیر کند، چنین فردی در مقاطع بعدی انقلاب نیز کم می‌آورد.

مصلحی ادامه داد: این فرد با تحریک سران ساده لوح فتنه و اطرافیانش مارش فتنه را می‌زد و امروز چشمان بیدار نظام تحرکات وی را رصد می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد اتفاقی مانند سال 88 در کشور رخ دهد.


مصلحی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ورود تمام سلایق و جریان‌های سیاسی پایبند به نظام در انتخابات گفت: تمام جریاناتی که می‌خواهند در انتخابات حاضر شوند باید مرزشان را با فتنه و فتنه گران به وضوح مشخص کنند و ولایتمداری خود را نیز به اثبات عملی برسانند.

سیاسی

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید