» » چرا اینقدر وحشت کرده اید ؟ مگر چه اتفاقی افتاده ؟

مهرگان
 
 
 

چرا اینقدر وحشت کرده اید ؟ مگر چه اتفاقی افتاده ؟

27 اردیبهشت 1392

محمود جاپلقی

محمود جاپلقی
آقایان خود عمار پندار ، آقایان تکلیف مدار

چرا اینقدر وحشت کرده اید ؟ مگر چه اتفاقی افتاده ؟فقط یک نفر ثبت نام کرده و خود را در معرض قضاوت مردم قرار داده است .شما که 16 سال است افشا میکنید ، شما که هر چه خواستید کردید ، شما که مردم را فهیم میدانید ، شما که استفاده از هر عملی را علیه رقیب نه تنها مباح بلکه مستحب و خیلی وقتها واجب میدانید ، شما که از مقدسات مردم مایه میگذارید و هیچ ابایی از عاقبت آن ندارید ، ُشما که یک فرد ناشناخته را 8 سال بر مقدرات مردم حاکم کردید و الآن بجای عذر خواهی از اشتباه خود و تائیدهای بی حد و اندازه ایی که باعث بزرگترین اشتباه تازیخ ملت شدید ، هراسان به این سوی و آن سوی دوانید ؟ بگذارید هر کس را که شورای محترم نگهبان تائید کرد در صحنه باشد مردم خود صلاح خویش را بهتر تشخیص می دهند . شما در تشخیص مردود شده اید آنهم بسیار فاحش .بهتر است این قدر خود را به آب و آتش نزنید . این رفتارها عادی نیست ،احساس میشود مشکل شما خدمت بهتر نیست بلکه کسب قدرت و استفاده های نامشروع از مواهب آن است . انسان احساس میکند صحنه گردانهای امروز سیاست یا برای قدرت می جنگند یا ماموریتی با واسطه یا بی واسطه از دشمن خارجی برای بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب دارند . در این گرد و خاکی که راه انداخته اید قصد دارید مردم حیران شوند و نتوانند حق را از ناحق تشخیص دهند این بود گفتمانی که از آن دم مبزدبد ؟ مردم کشورشان را دوست دارند ،انقلابشان را دوست دارند ، امیدوارند باز فرصتی پیدا شود آرمانهای انقلاب به نتیجه برسد البته اگر شما بگذارید .

دشمنان ملت ایران دم دروازه ها منتظر فشل شدن نظام هستند تا ایران را همانند عراق و سوریه نابود کنند با همه انتقاداتی که بعضی افراد بی توجه میکنند اگر در سال 88 لحظه ایی غفلت میشد ما باید در گیر جنگهای داخلی شده وشاهد سرازیزی سیل تروریسهای خارجی و در راس آنها وهابیهای خون آشام به کشور شده و آن کنند که الآن در سوریه میکنند سال 88 فتنه ایی عظیم برای ما تدارک شده بود اما بجای ریشه یابی با سوء استفاده از آن سعی در آدرس غلط دادن یه مردم کردید . در این بین عوامل خارجی و قدرت طلبان داخلی و آنهایی که از آب گل آلود ماهی میگیرنند آن کردند که اکنون میبینیم و باید دهها سال کار شود تا به نقطه قبل از آمدن این دولت برسیم .

بیائید بجای تخریب رقیب ، خودتان و برنامه های خودتان را معرفی کنید این رفتارها دیگر نخ نما شده و مردم یکبار از این طریق حسابی گزیده شده اند فعلا برای نسل حاضر یس است .

سیاسی

<
31 اردیبهشت 1392 16:16

علیرضا اهنگری

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
واقعا اگر عذرخواهی را یاد میگرفتیم چقدر خوب بود. ولی متاسفانه چون خودمون را جای خدا میدونیم و خدا هم که اشتباه نمیکنه دیگه چه عذرخواهی لازمه؟ تازه عذرخواهی از کی؟ از بنده های خودمون؟ ول کن بابا....

<
4 خرداد 1392 00:10

َArya

  • گروه کاربری: عضو سایت
  • تاریخ عوضیت: 4.03.1392
  • وضعيت: آفلاين
 
حرف دل زدی :X
صبر هاشمی خیلی زیاده خدایش تو عمرم چنین آدمی رو ندیدم این همه بهش تهمت بزنن و بهش بد بگن باز بگه((وضعیت مملکت جوری نیست که بخوام جواب بدم))

<
15 خرداد 1392 00:21

محسن

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
حاج محمود سلام دیدی که عاقبت کج اندیشان و کوته فکران چگونه مردممظلوم را محروم نمودند خدایادروغگویان و فریبکاران را رسوا نما امین

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید