» دروغ، ریاکاری، خلف‌وعده، دشمن‌تراشی، ایجاد فضای امنیتی نتیجه دوری از اعتدال

مهرگان
 
 
 

دروغ، ریاکاری، خلف‌وعده، دشمن‌تراشی، ایجاد فضای امنیتی نتیجه دوری از اعتدال

4 شهریور 1392

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از نمایندگان اقشار مختلف فرهنگی، دانشگاهی، دانشجویی و دانش‌آموزی شرق مازندران و شهرستان نکاء، گفت: هیچ کس با هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند جلوی رشد آگاهی مردم را بگیرد و آنچه در این فضا ملت‌ها را نجات می‌دهد، ارتقای فهم عمومی و شناخت عمیق عوامل تحولات سیاسی و اجتماعی می‌باشد.

وی با تجلیل از نقش مردم در انتخابات 24 خرداد و پیروزی گفتمان عدالت، افزود: در فضایی که همه سلایق سیاسی و فرهنگی نامزد داشتند، قاطبه مردم به فرهنگ دینی اعتدال رأی دادند که با اینکه عدالت در ذات انسان‌هاست، ولی با این انتخابات نهادینه شده است.

هاشمی رفسنجانی، دروغ، ریاکاری، خلف‌وعده، دشمن‌تراشی، ایجاد فضای امنیتی، ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی مانند تورم، گرانی و بیکاری را نتیجه دوری از اعتدال دانست و گفت: با انتخاب میانه‌روی اسلامی توسط مسئولین، مردم به صورت طبیعی مسائل را در دست می‌گیرند که مصداق کامل استفاده از خردجمعی می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به نشانه‌های علاقمندی کشورهای منطقه برای ایجاد مجدد ارتباط با جمهوری اسلامی ایران گفت: بکارگیری عقلانیت دیپلماتیک، اصلی مهم در سیاست خارجی است و تاکنون دولت نشان داده است که تمام برنامه‌ها در راستای منافع ملی و رعایت اصل احترام متقابل می‌باشد.

---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید