» آقای احمدی نژاد! برای مناظره دیر است، وقت محاکمه است

مهرگان
 
 
 

آقای احمدی نژاد! برای مناظره دیر است، وقت محاکمه است

12 آذر 1392

در حالیکه محمود احمدی نژاد هفته گذشته برای حضور در جلسه محاکمه خود در برابر احضاریه رسمی دستگاه قضایی استنکاف کرده است، وی امروز خواهان مناظره با رییس جمهور کشور شده است.

محمود احمدی نژاد رییس دولتی بود که در طول هشت سال مسئولیت خود در کشور حتی یکبار به هیچ خبرنگار ایرانی اجازه نداد تا در برابر وی اقدام به مصاحبه چالشی کند و گفتگوهای وی یا بارسانه های خارجی انجام می شد و یا در برابر مجریان تلویزیونی «خاص» که نقش سه پایه دوربین را ایفا می کردند به مونولوگ و ادعاهایی یکسویه می پرداخت.

اکنون که پس از هشت سال مونولوگ و متهم کردن بزرگان انقلاب و شخصیتهای اصیل نظام به انواع و اقسام تهمت ها، دادن صدها آمار کذب و بی اساس که حتی از سوی مراجع رسمی دولت وی نیز تکذیب می شد و تلف کردن صدها میلیارد دلار سرمایه کشور که اکنون در شرایط سخت تحریم، کشور نیازمند هر سنت آن است، وی مدعی مناظره با رییس جمهور شده است.

باید به جناب احمدی نژاد متواضعانه گفت که زمان برای مناظره شما دیر شده است آن موقع که مشغول ترکتازی در کشور بود و رسانه ملی تبدیل به بوق تبلیغاتی شما شده بود و رسانه های منتقد شما توقیف و فیلتر و بسته می شدند، باید به فکر مناظره و اجازه دادن به مخالف برای اظهار نظر می بودید نه اکنون که باید پاسخگوی صدها میلیارد دلار خسارت به کشور، هزاران شکایت و میلونها حق تضییع شده باشید.

نه، اکنون زمان مناظره شما نیست، زمان محاکمه شماست و اگرچه در جلسه اول محاکمه بخش کوچکی از اتهامات خود حضور نیافتید اما دستگاه قضایی با ارفاق جلسه را تمدید کرده و وقت دیگری برای محاکمه شما تعیین کرده است.


البته قطعا مسئولان دولت فعلی نباید راه شما را ادامه داده و باید به منتقدان اجازه سخن گفتن ، چالش و مناظره را بدهند اما شما و سایر مسئولان ابتدا باید پاسخگوی عملکرد قبلی خود باشید و سپس مدعی شوید.


منبع : انتخاب

---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید