» شاهکار هاشمی شناختن احمدی نژاد بود

مهرگان
 
 
 

شاهکار هاشمی شناختن احمدی نژاد بود

15 دی 1392

دکتر علی مطهری در مصاحبه ای تفصیلی با خبرگزاری فارس تاکید کرد: شاهکار آیت الله هاشمی شناختن احمدی نژاد بود و تنها کسی بود که فریب احمدی‌نژاد را نخورد ، آقای هاشمی 8 سال مظلومانه ایستاد و گفت احمدی نژاد برای کشور خطر دارد. این هنری بود که فقط ایشان داشت و امروز هم روشن شد که حرف‌های ایشان کاملا درست بوده است.

شاهکار هاشمی شناختن احمدی نژاد بود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گزیده ای از این مصاحبه بدین شرح است:

فارس: چه شد که شما از احمدی‌نژاد عبور کردید و به هاشمی رسیدید؟

مطهری: برای اینکه دیدیم هاشمی مظلوم واقع شده است.

فارس: هاشمی مظلوم بود؟

مطهری: 8 سال ایشان تحت تبلیغات تخریبی و فشار بود. همیشه وظیفه داریم از مظلوم دفاع کنیم. به علاوه احساس کردم تفکر ایشان در مسائل اجتماعی و سیاسی، تفکری درست و راه نجات کشور است؛ لذا از ایشان حمایت کردیم.

فارس: بازگشت شما به هاشمی ارتجاع نبود؟

مطهری: بازگشت نبود، مگر ما جدا شده بودیم؟ انتقاد داشتیم. آن زمان حرف من این بود که فرزندان ایشان در پست‌های اقتصادی قرار نگیرند برای اینکه متهم نشوند (اتقوا مواضع التهم) نه اینکه بگویم اینها اختلاس کردند، گفتم بهتر است که اینها در پست‌های اقتصادی قرار نگیرند تا بهانه‌ای شود برای مخالفان، علیه شما تبلیغات بکنند. انتقاد ما این بود وگرنه انتقاد اساسی به ایشان نداشتیم. اما بعد که دیدیم این حمله‌های ناجوانمردانه به ایشان می‌شود، دفاع کردیم.

فارس: آقای هاشمی سال 87 در آن سخنرانی معروفشان بر پایان مدارا با دولت تاکید کردند و دیدیم این قضیه به حوادث 88 منجر شد،‌ به نظر شما هاشمی با این وضع مظلوم واقع شد؟!

مطهری: بله. ایشان از اول می‌گفتند این روش مدیریت کشور غلط است و کسی گوش نکرد. منظورشان خشونت نبود، یک نوع هشدار به دولت بود که قانون‌گریزی را کنار بگذارد. ایشان یک شاهکاری کرد. تنها کسی که در کشور فریب آقای احمدی‌نژاد را نخورد ایشان بود و گفت او برای کشور خطر دارد. این هنری بود که ایشان داشت و امروز هم روشن شد که حرف‌های ایشان درست بوده است.

فارس: ‌این حرفی که آقای هاشمی این روزها می‌گویند، امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، نظر شما چیست؟

مطهری:ظاهرا مقصود حذف این شعار از رسانه‌ها و به طور رسمی بوده است. اما این که مردم این شعار را بگویند یا نگویند، خودشان به تناسب رفتار آمریکا تصمیم می گیرند و این یک امر دستوری نیست. آقای هاشمی از یاران نزدیک امام بوده، باید حرفشان را قبول کنیم.

فارس: امام فرموند هر چیزی یا باید صوت من باشد یا دست خط من؟

مطهری: فکر می‌کنم خاطرات یاران نزدیک امام مثل آقای هاشمی، رهبر انقلاب و آقای مهدوی کنی از این قاعده مستثنی است. ما به آقای هاشمی اعتماد داریم و اگر خاطره‌ای می‌گوید حتما درست است.

---

<
23 شهریور 1394 17:01

سیدعلی

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
ارایه مطلب در فضای مجازی بدون شاهد و مدرک مستدل بسیار است .
همینطور که آقای به اصتلاح دکتر در تاریخ 15 دی 1392 بیان کرده شاهکار آقای هاشمی کشف موجودی به نام احمدی نژاد است.
حال اینکه مشارالیه چطور توانسته چنین کشف مهمی داشته باشد ولی فرزند خود را با دسته گل های پی در پی و میلیاردی (به دلار) نتوانسته تحلیل نماید که در صورت پس نگرفتن پرونده اتهامی از طرف وزارت اطلاعات شخص (م ه) قطعا به اعدام محکوم میشد.
و اینکه چطور احمدی نژاد بعد از پایان دوره ریاست جمهوری با حکم مقام معظم رهبری به عضویت تشخیص مصلحت نظام درآمد.
حال شما قضاوت کنید .........

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید