» خطاهای خود را با دستگاه امام حسین ( ع )گره نزنیم

مهرگان
 
 
 

خطاهای خود را با دستگاه امام حسین ( ع )گره نزنیم

1 بهمن 1392

نویسنده : سلمان احراری

ماجرای تیر اندازی محمود کریمی تا مدتها یکی از داغ ترین اخبار رسانه ها بود و کش و قوسهای فرآوانی را میان منتقدان و طرفداران کریمی ایجاد نمود تا اینکه وی در شب میلاد نبی مکرم اسلام در امام زاده علی اکبر چیذر به صورت رسمی صحبتهای خود را در این مورد بیان نمود و در مقابل آن موضع گرفت.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن نقل حدیثی از حضرت امام حسن عسکری(ع) به مخاطبان خود چنان القاء میکند که گویا چنین واقعه ای اساسا توسط وی رخ نداده است و ضمن تشکر از کسانی که در این مدت از وی حمایت کردند میگوید:" از همشون تشکر میکنم. از قول اهل بیت تشکر میکنم؛ چون اینا پای دستگاه سیدالشهدا در اومدن. "

وی در ادامه ادعا میکند که این ماجرا یک آزمون برای وی بوده و حضرت سید الشهدا(ع) در این آزمون ظرفیت وی را زیاد کرده است و در نهایت با اشاره به پوشش شبکه های خارجی از این ماجرا میگوید:"اونا از من محمود کریمی و روضه خونا و هیاتی ها توقع دروغ ندارن. این یعنی چی؟یعنی دشمن هم از ما توقع عصمت داره. یعنی دستگاه سیدالشهدا و هیات های معصومین علیهم الصلاة و السلام، ما رو به یه جایی میرسونه که دشمن هم توقع عصمت از ماها داره، و این جای شکرش باقیه که اونها هم از ما توقع دارن که دروغ نگیم."

اما سوالی که برای بخش عظیمی از مردم باقی است این است که چرا آقای کریمی نفرمودند که آیا اساسا قضیه تیر اندازی در بزرگراه توسط ایشان صورت گرفته است یا خیر؟ بعبارت دیگر افکار عمومی باید صحبتهای خود ایشان، شاکی پرونده، و جانشین فرمانده نیروی انتظامی را باور کنند یا گفته های اخیر دادستان کل کشور؟

جناب آقای کریمی شما در صحبتهای خود در مورد بی انصافی و ظلم فرموده اید، اما نفرموده اید اراذل و اوباش خواندن شاکیان پرونده تان بی انصافی و ظلم نیست؟ از برخی همکارانتان بابت حمایت از خودتان تشکر نموده اید آیا مقایسه کار شما با حضرت موسی اوج بی انصافی و ظلم نیست؟

آیا نشنیده اید که خداوند در قرآن میگوید: « وَ لا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْباطِلِ وَ تَکْتُمُوا الْحَقَّ وَ أَنْتُمْ تَعْلَمُونَ»، قطعا شما از اتفاقات رخ داده در جریان تیر اندازی با خبرید چرا برای تنویر افکار عمومی کل ماجرا را از زبان خودتان نقل نمیکنید تا باب بی انصافی ها و ظلمها را ببندید؟ آیا در این میان حقی است که ضایع شده و شما آن را کتمان میکنید؟

تا کی میخواهید اعمال و کارهای خود را پشت بیرق سید الشهدا مخفی نمایید و هرچه میخواهید بکنید؟ چرا رفتار خود را دستگاه سید الشهدا میدانید؟ تا کی میخواهید به خود رنگ تقدس بدهید ؟ هرکس به انتقاد از شما جماعت سخنی میگوید بانگ تکفیرش سر میدهید و برایتان عالم و غیر عالم تفاوتی نمیکند. آیا برپایی و سامان دادن مجالس سید الشهدا به خودی خود ملاک خوبی و بدی و تقدس افراد است؟ محض اطلاع عرض کنم که یکی از کسانی که همین تفکر قشری و انحرافی از سید الشهدا را رواج میداد شخص یزید بن معاویه (علیه اللعنه) بوده است.
مرحوم شیخ عباس قمی در منتهی الآمال مینویسد:" هند دختر عبدالله بن عامر که در آن وقت زن یزید بود و پیشتر در حباله حضرت امام حسین علیه السلام بود پرده را درید و از خانه بیرون دوید و به مجلس آن لعین آمد در وقتی که مجمع عام بود گفت ای یزید سر مبارک فرزند فاطمه دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله را بر در خانه من نصب کرده ای! یزید (ملعون) برجست و جامه بر سر او افکند و او را برگردانید و گفت ای هند نوحه و زاری کن بر فرزند رسول خدا و بزرگ قریش که پسر زیاد لعین در امر او تعجیل کرد و من به کشتن او راضی نبودم."

آری اندک نیستند آنانی که یکی از راههای مصرف پولهای نامشروعشان را جلسات بی محتوا به نام مقدس امام حسین (ع) با مدیریت همپالکی های شما قرار میدهند تا نزد مردم وجهه ای کسب کنند و از قضا یکی از بزرگترین متهمانشان هم از دوستان صمیمی شما و پشتیبان مالی مجالس شماست.

حتما میدانید که یکی از مهمترین خصایص یاران حسین شجاعت آنان است آنجا که جناب حر شجاعت اعتراف به اشتباه خویش نمود و در مقابل حق گردن فرو نهاد یکی از برجسته ترین صحنه های عاشوراست. بهتر نیست که شما نیز به جای کشیدن هاله نور به دور خود، تقدس زایی، سوء استفاده از باورهای دینی مردم و اتصال بی دلیل خود به دستگاه سید الشهدا گام در سبیل حق نهید و با حسینی رفتار کردن نشان دهید عشقتان به حسین بن علی اصیل است، نه ظاهری و مردم فریب است و نه به خاطر پاکتهای آخر مراسم و نه به خاطر رانتهای بعد از مراسم.

---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید