» سبد کالا حاصل هشت سال سیاست احمدی نژادی

مهرگان
 
 
 

سبد کالا حاصل هشت سال سیاست احمدی نژادی

25 بهمن 1392

محمود جاپلقی
جنجالی که توسط شبکه مجهول الحال بلندگودار مخالف دولت برای نحوه توزیع سبد کالا بوجود آمد هر چند تا حدودی بظاهر بحق بود اما این همۀ ماجرا نیست یک روی سکه همین بود که در نظر اول به چشم میآید اما روی دیگر آن را کسی نگفت که اصلا چرا یک ایرانی که در یک کشور ثروتمند زندگی میکند باید چنان گرفتار و فقیر شود که برای چند هزارتومان مواد غذایی غرور خود را خرد کرده و رنج ساعتها انتظار در سرمای استخوان سوز زمستان را تحمل و در صفی طوبل بایستد شاید دو قطعه مرغی نصیبش شود ؟

این بدبختیها و مشکلات حاصل هشت سال سیاست بی سیاستی و تدبیر بی تدبیری ،و دروغ و غارت کشور و حیف و میل بیت المال و دور زدن مردم به بهانه دور زدن تحریم است .
آنانی که کوچکترین اتفاق و رفتار رقیب از نظرشان پنهان نمیماند چطور هزاران دلار از پول این ملت غارت شده بیخ گوشتان و در سیستم احمدی نژادی به غارت امثال بابک زنجانیها و خاوریها ....... رفت و نفهمیدند ؟
آنهایی که اگر کسی کوچکترین انتقادی به دولت مدعی مدیریت جهانی می کرد گریبان چاک کرده و اورا با بیل و کلنگ تهمت و افترا چنان تخریب می کردند که اگر مقامات قضایی به استناد ادعاهای شما میخواستند طرف را محاکمه نمایند حکم اعدام ، کمترین مجازات او بود چرا وقتی تولید و کشاورزی و صنعت به نابودی میرفت و کارگران بیکار میشدند و پولی که میبایست در صنعت و تولید سرمایه گذاری گردد در عوض چراغ کارگاههای خانگی چینیها را روشن میکرد و اجناس بنجل آنها بازارها را در تسخیرمیگرفت از سوء مدیریت دم نمی زدند ؟
چرا وقتی احمدی نژاد پولهایی را که میبایست برای زیرساختهای صنعت نفت و صنایع مادر سرمایه گذاری میکرد در خیابانها و کوچه پس کوچه های شهرها پخش میکرد و به هر کس که دنبال ماشینش می دوید و نامه ایی به او میداد هزاران تومان پول می فرستاد بدون اینکه تحقیق شود نامه دهنده کیست، آنچه که از اردوگاه شما شنیده میشد به به و چهچه بود ولا غیر ؟
و دهها چراهای اساسی دیگر که با تبر مصلحت و پرده رفاقت کتمان میشود تا بعدها آیندگان بنویسند در سالهایی که مردم این مرز و بوم برای لقمه ایی نان در کوچه و خیابانها سرگردان و حیران برای پرکردن شکم زن و بچه هایشان غرورها را میشکستند و در صفها گذران عمر میکردند، سرمایه های ملی آنان در شرکتهای تحریم خواران و شرکای پنهان و پیدا در کشورهای دیگر چرخ میزد و چاق میشد .
آری نحوه توزیع سبد کالا به مردم به این شکل صحیح نبود و میبایست چارۀبهتری می اندیشیدن اما بیایید کمی انصاف را هم چاشنی سیاست بازی و رقیب کوبی خود قرار دهید این مردم دیگر شما را باور ندارند اگر غیر از این بود اکنون میبایست فرد دیگری رئیس جمهور این مملکت معرفی میشد بهتر است به اندازه میزان رای خود سهم بخواهید .
سوء تدبیر بد است چه از دولت روحانی و چه هر دولت دیگر و صداقت و درستی و وعده دروغ ندادن و به غارت ندادن اموال ملت خوب است چه این دولت کند و چه هر دولت دیگر .

والسلام

---

<
26 بهمن 1392 13:58

رضا

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
دمت گرم حقا که شیر مردی

<
27 بهمن 1392 23:55

علیرضا اهنگری

  • گروه کاربری: میهمان
  • تاریخ عوضیت: --
  • وضعيت:
 
کاملا موافقم

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید