» غارت ،دزدی ، چپاول یا.....شما نامی برای این اعمال متداول انتخاب کنید

مهرگان
 
 
 

غارت ،دزدی ، چپاول یا.....شما نامی برای این اعمال متداول انتخاب کنید

11 اسفند 1392

12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذای یک مدیر
غارت ،دزدی ، چپاول یا.....شما نامی برای این اعمال متداول انتخاب کنید


رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.

ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است. او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.

این سوال پیش می آید آیا اگر تمام اسناد این مدیر واقعی و وی به ماموریت رفته باشد معیار پرداخت این اداره و سازمان برای پرداخت حقوق و حق ماموریت مدیران مربوطه از کدام ستاره کهکشات راه شیری تبعیت میکند ؟
در آن سازمان و سازمانهای مشابه باید بررسی شود این پرداختها بر چه اساس و قاعده ایی پرداخت میشود . در جائی که هزاران بل میلیونها نفر روزانه در خیابانها و کوچه ها برای یک سبد مواد غذایی سرگردان و در اضطرابند واقعا اسم این کارها را چه بگذاریم ؟ سرقت ، غارت ،چپاول ، یا هر چی شما بگوئید ؟

اگر مبلغ فوق را به سی سال حقوق ماهانه تقسیم کنیم حقوق این مدیر ماهی حدود 35 میلیون تومان میشود .


اللّهم عجّل لولیک الفرج



---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید