» مقام رهبری در تمام موضوعات آخرین و بهترین نظر را بیان می‌کنند

مهرگان
 
 
 

مقام رهبری در تمام موضوعات آخرین و بهترین نظر را بیان می‌کنند

27 مهر 1393

رحیمیان ادامه داد: آمریکا در عراق بیش از پنج هزار کشته و 25 هزار زخمی داده است و بیش از 30 میلیارد دلار هزینه کرد، اما نتیجه تمام این هزینه‌ها آن شد که دشمن خونی ایران نابود و همپیمانان جمهوری اسلامی در عراق حاکم شدند.
تولیت مسجد جمکران گفت: امروز به برکت ولایت و امتداد خط امامت در ولایت ولی فقیه، مراتب و مراحل مختلف نظام و جامعه اسلامی در تمام عرصه‌ها در حال اکمال و اتمام است و اهداف اسلام در جامعه، روز به روز محقق‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا محمدحسن رحیمیان در بازدید از مرکز موضوع شناسی احکام فقهی در قم افزود: به گفته فرماندهان نظامی در بین تمام رهبران و رئیسان جمهور دنیا، رهبر معظم انقلاب کارشناس‌ترین فرد در امور نظامی هستند؛ همچنین ایشان در زمینه‌های هنری، ادبیات، رسانه و سایر موضوعات اجتماعی نیز آخرین و بهترین نظر را بیان می‌کنند.


وی یادآور شد: خداوند متعال نعمت بسیار بزرگ رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان ولی فقیه به ملت ما عطا کرد تا نگذارد نظام اسلامی به دست نااهلان و منافقان بیفتد.

رحیمیان گفت: شرایط 25 سال گذشته از 10 سال اول انقلاب صدها برابر سخت‌تر و دشمنی‌ها بیشتر بوده است، اما به لطف خدا رهبر انقلاب، راه امام راحل را تبیین و تکمیل کرده و ما به جهت بهره مندی از این نعمت بزرگ خداوند متعال را شاکریم.

وی درادامه با اشاره به این‌که «شاخص، پیروی از ولایت فقیه است» گفت: کسی که می‌گوید امام را قبول دارم، اما در رفتار و گفتارش ولایت و یا ولی فقیه را قبول ندارد، دروغ می‌گوید.

وی افزود: امامت نقش کلیدی در تکمیل دین دارد.

وی اظهار کرد: پیروزی ایران در جنگ نابرابر هشت ساله، پیروزی‌های حزب الله و حماس در مواجهه با اسراییل غاصب و زمین گیر شدن آمریکا و مستکبران عالم در عراق و سوریه نشان می‌دهد گاهی امر خداوند متعال از ناحیه‌ای محقق می‌شود که هیچ کس تصورش را هم نمی‌کرده است.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران بیان کرد: به اعتراف غربی‌ها ایران امروز به ابر قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و هیچ مساله‌ای در جهان بدون مشارکت ایران قابل حل نیست و ایران به تنهایی در برابر تمام مستکبران عالم ایستاده و در تمام جنگ‌ها و نبردها پیروز شده که این معجزه به برکت ولایت و امامت حادث شده است.

رحیمیان ادامه داد: آمریکا در عراق بیش از پنج هزار کشته و 25 هزار زخمی داده است و بیش از 30 میلیارد دلار هزینه کرد، اما نتیجه تمام این هزینه‌ها آن شد که دشمن خونی ایران نابود و همپیمانان جمهوری اسلامی در عراق حاکم شدند.

مرکز موضوع شناسی احکام فقهی در حوزه علمیه، با نظارت فقها و همکاری متخصصان دانشگاهی با اهدافی از جمله ایجاد مرکزی که مورد عنایت و اطمینان فقها، مراکز علمی و فرهنگی باشد، تسهیل کار فقیهان در شناخت موضوعات فقهی، جلوگیری از صرف وقت افراد مختلف و موازی کاری و تقریب نظر متخصصان و جلوگیری از پراکنده کاری و پراکنده‌گویی در مورد موضوعات فقهی تاسیس شده است.

---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید