» آیت الله صافی: مردم امیدوارند مشکلات ناشی از سوء تدبیر دولت گذشته و بداخلاقی ها رفع شود

مهرگان
 
 
 

آیت الله صافی: مردم امیدوارند مشکلات ناشی از سوء تدبیر دولت گذشته و بداخلاقی ها رفع شود

2 شهریور 1392

آیت الله صافی در دیدار با وزیر اطلاعات گفت: بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جامعه روحیه نشاط و امید به وجود آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، این مرجع تقلید صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام دکتر محمود علوی در مشهد افزود: قدر اعتماد مردم را بدانید و امّیدواریم که انشاء الله این روحیه نشاط همواره باقی بماند.

آیت الله صافی در این دیدار به مشکلات و سختی هایی که در پیش روی دولت جدید قرار دارد اشاره تاکید کرد: مردم مشکلات شما را درک می کنند و امیدوارند که مشکلاتی که از سوء تدبیر دولت گذشته برجای مانده است و بداخلاقی هایی که در جامعه انتشار یافته، و همچنین مشکلات معیشتی مردم، با تدبیر صحیح و درایت کامل رئیس جمهور و وزرای ایشان مرتفع شده و موجبات امیدواری و خرسندی مردم شریف ایران را فراهم آورد.

وی اظهارداشت: البته لازم است که در تمام این امور به خداوند متعال توکل نمایید و از حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء استمداد بطلبید و انشاء الله بتوانید قلب مقدس آن وجود نازنین را با اعمال و رفتار خود خوشنود نمایید. ما هم مشکلات شما را درک نموده و برای رفع آنها و موفقیت شما دعا می کنیم.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب حجت الاسلام دکتر علوی به عنوان وزیر اطلاعات ایشان و دیگر وزرا به وضعیت حساس جهان اسلام در شرایط کنونی به خصوص کشورهای مصر، سوریه و دیگر کشورهای همسایه اشاره کرده و دولت جدید را به تصمیمات مدبّرانه و توأم با حفظ عزّت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی در عرصه ی جهانی فراخواند.

این مرجع تقلید برقراری ارتباط صحیح و همراه با حفظ منافع با کشورهای اسلامی و تأثیر گذار در معادلات جهانی را امتیازی برای کشور دانستند و ابراز امیدواری کردند که این اتفاق در دولت جدید روی دهد.

وی با اشاره به اینکه اسلام، دین رحمت و مهربانی است، از دولتمردان خواستند تا مردم و جهانیان را بیش از گذشته به دین مبین اسلام خوش بین نموده و راه ترقی و رشد را در تمام عرصه های علمی هموار سازند.

حجةالاسلام دکتر سید محمود علوی در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این وزارتخانه خدمت معظم له ارائه نمود.
لازم به ذکر است که ادامه ی این دیدار به صورت محرمانه برگزار شد.

---

 
برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس ، اُپرا و یا گوگل کروم استفاده نمایید